Hi ha tantes pistes, tantes idees...
Ves per la Serra de Tramuntana (la carretera de Sóller a Lluc és una meravella) amb aturada final obligatòria a Pollença (si voleu dinar allà us aconsello la Fonda del Temple, al carrer Montisión, just devora l'Ajuntament) Es pot fer el trajecte a l'inrevés: arribar a Pollença, visitar el poble, dinar allà i marxar cap a Lluc. Desde Lluc s'ha d'agafar la carretera cap a Sóller i els embassaments. I també a Sineu, com no, i menjar frit, i els pobles del voltant.No totel mateix dia, clar. Cap al sud us aconsello Cala Figuera de Santanyí i una visita obligada a la platja de S'Amarador (està tot molt ben indicat).
També Valldemossa i Deià, baixant a Cala Deià.
Hi ha una guia petita i super bona que es diu "Fin de semana en Mallorca":potser te convendria tenir-la, més que res per saber coses concretes de Palma.
Defugiu de S'Arenal,Platja de Palma, Magalluf, etc, etc.

Que us ho passeu moltbé!