Hola,

per menjar ensaïmades, can joan de s'aigo
per un dinar o sopar de luxe, el Koldo Royo, al passeig marítim
excursions: per la Serra de Tramuntana. Si ja coneixes Sóller
aprofita per anar a Formentor, fins el far.
Si ja coneixes Formentor, doncs Fornalutx, molt a prop de Sóller.
Si ja coneixes Fornalutx, doncs Orient, un altre poblet.
Si hi ha religiosos a la família, el Monestir de Lluc (el nostre
'Montserrat')
Si algú s'atreveix amb la platja, o li agraden les platges a l'hivern, Es
Trenc
Shopping, al carrer Jaume III i al Born

i si vols res més, ho dius...

Biel