El Dijous, 16 de Març de 2006 09:41, Alfons Nonell i Canals va escriure:
> Llistaires
> (sobretot els de les Illes, Benjamí), algú em pot donar quatre idees per
> passar un cap de setmana a l'Illa de Mallorca?

És poc temps i l'has de gestionar molt bé :)  No et recomano vagis a veure
ningú o et faran perdre massa temps.  Llogueu un cotxe i tresqueu pel vostre
compte.

Ara tot el pla és guapo
http://www.flickr.com/photos/benjami/sets/72057594082780399/  La revista
Descobrir Catalunya d'aquest mes li dedica reportatge.

On dormireu?  Ho demano per optimitzar rutes.

Heu de centrar-vos en un redol un dia, i un redol un altre, no dóna per a més.

Redol Pla:

El que hi ha entre Muro - Santa Margalida - Petra - Algaida - Montuïri - Santa
Eugènia - Costitx --amb Sineu al Centre.  No surtis d'aquí o trobaràs ciutats
massa ciment. Cerca carreteres petites, estan plenes de bons racons
--paisatge, vull dir.  L'altre dia al·lucinava d'algun anant des de Sineu a
Muro.  Si passes per Montuïri (suggereixo Sineu - Lloret - Montuïri), pots
pujar al puig de Randa.  Dalt hi ha el monestir de Cura que és on el Llull va
veure coses i si el dia és clar, veuràs el 66% de l'illa --Llull, el primer
informàtic de la història ( http://campanya2003.lvalverde.net/cict.html i
cerca-hi la paraula Llull :)

Tramuntana:

Necessites un dia, des de les 7, per poder veure-la tota badant abans de la
posta de sol.  Si no tens un dia, entra-hi per Valldemossa i tira cap a
Pollença (o a l'inrevès si dormiu al Nord).  Fent-ho així et perdràs
Banyalbufar i la Torre de les Ànimes, un paisatge guapo (Andratx també t'el
pots botar, massa ciment).  El port esportiu de Portals Nous també és ciment,
però folrat d'or: iots de molts mt, rolls i ferraris, frivolitat a tutti
pleni.  Només si ve de gust tafanejar, perquè per a veure obres humanes
espectaculars està millor la Seu de Ciutat, just devora ca na Joana :)

Est (que no et donarà temps):

Artà - Felanitx - Portocolom - Campos - Santanyi - Colònia de Sant Jordi.
Ignora Manacor, passa-hi fletxat.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat