Hola,

El 21/03/06, Francesc B. <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Nooorrrrl

L'Hostal Leo a Capdella, al costat mateix de la Central Hidroelectrica (Visitable!!)
 La millor escudella que he provat mai!! (La de la meva mare apart!!)

Ja el recordo, no hi he estat però sé quin dius. Escolta Francesc, com és què no l'has recomanat abans per pujar-lo al bloc? Vinga home, que si el restaurant val la pena cal sumar-ho a la zona, encara que l'hagin desvirgat amb el tema de les pistes d'esqui. I si surt triat, m'han dit que relativament aprop hi ha un poble que té un Museu de Papallones que es mereix una visita :-)))

Quan torni a passar per Espui em posaré una caputxa negra al cap :-(

Salutacions