Bona tarda Maki, Roine i família

.. el lloc no s'ha decidit ... i s'ha de fer entre la colla ... així que pots també proposar (es un sopar entre tots, altra cosa es que digui la meva, però soc un mes) .... de totes maneres estaria be que anés be a la majoria de gent .... en el nostres cas (de la dona i meva) cap problema per desplaçar-nos on calgui ...

S'ha dit que lo ideal seria un restaurant de la llista, però potser qualsevol
lloc ...

Crec que el mes important es fer un sopar plegats i tenir la satisfacció de trobar-nos ... ens les trobades que he fet m'ha quedat un molt bon record (tant a Breda com en el dinar a Barcelona) ... la llàstima ... quant te'n adones ja son les tantes ... :-(

Si no recordo malament, l'any passat va començar en Josep M Puig ... l'idea era fer-ho a la costa i fer una passejada abans del sopar ... va canviar la costa per Breda, cap problema ... l'Eduard en va fer de guia pel poble i vàrem fer una cerveseta a la plaça que va quedar de conya .... un bon començament i després un excel·lent sopar .... (qui es va fotre les anxoves? .. no ho recordo)

Ja ens diràs si tens intencions de venir ... particularment m'agradaria molt i crec que a tots.

Refaig la llista

- Josep M Puig
- Kiqu
- Jordi Manchon
- Erinska
- Ermengol Bota
- Pere Castells

Per confirmar i amb ganes de venir:

- Txerra
- Lo Maki
- Roine

Si us plau, aneu dient el dia ... te possibilitats el 27 de Maig? es tracta d'adaptar-se i si no es pot dons ...