Anem afegint a la llista

- Josep M Puig
- Kiqu
- Jordi Manchon
- Erinska
- Ermengol Bota
- Pere Castells

Falta confirmació però li agradaria estar .....:

- Txerra

Falta definir-se:

- Lo Maki no ha dit res .... espero contestació :-))
- En Francesc Bastè ha proposat un lloc ... cap problema .... t'apuntes o era una broma? :-))

Pel que fa al dia .... rectifico .... no tinc dies ocupats (ara per ara) per tant qualsevol potser i es tracta de que a tothom li vagi be ... si hi han compromisos dons es canvia ... (parlo per mi)

Ampliem a tots els dissabtes del mes de Maig ... i si ha de ser al Juny cap problema .... m'agradaria que tothom que vulgui venir ho pugui fer ... per la meva part ... aplaço al dia que calgui ... cap problema i vaig on calgui .. cap problema ... si he proposat un dia era per fixar-lo ... com ho teniu el 27 de Maig? digueu dies .. no sols un .. varis ... per veure si coincidim. O digueu quin no pot ser ... per descartar.

També he dit dissabte mes que res per no estar cansats de tota la setmana .. però si s'ha de fer en divendres dons es fa .... no proposo dinar perque .. no se, sembla millor un sopar, no?