Hola,

El 25/03/06, Lo Maki de Ponent <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
I va i ens ho creiem!

jajaja...

Si has vist el Telenotícies nit de TV3 hauràs vist les cartes i com des d'ERC justifiquen la seva publicació per intentar que modifiquin el seu vot negatiu vers l'estatut. ERC no ha negat en cap moment aquesta pràctica, però es dedica a tirar pots de fum. Si les cartes no haguèsin existit no s'haurien publicat i no existiria cap intent maliciós de modificació de vot.

Maki, si tens motius per creure que no és veritat estaria bé que els compartisis, i sobretot, m'agradaria que expliquèssis el teu jajaja, no fos cas que t'estiguis enfotent de la meva opinió. Si he errat en la interpretació del teu comentari et demano disculpes.

Salutacions