Hello Josep,

Saturday, March 25, 2006, 11:13:42 PM, you wrote:

> Hola,

> El 25/03/06, Lo Maki de Ponent <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> Si has vist el Telenotícies nit de TV3 hauràs vist les cartes i com des
> d'ERC justifiquen la seva publicació per intentar que modifiquin el seu vot
> negatiu vers l'estatut. ERC no ha negat en cap moment aquesta pràctica, però
> es dedica a tirar pots de fum. Si les cartes no haguèsin existit no
> s'haurien publicat i no existiria cap intent maliciós de modificació de vot.

Les cartes es poden falsificar, es veritat pero si els d'ERC no ho
neguen i diuen que es normal no tinc cap dubte que no hi ha cap
falsificació.
I això en el partit que ha bandat sempre de "Mans netes" no es el mes
etic. Ni anomenar germans, ni fer encarrecs a familiars.
La diferencia es, sens dubte, que els que fan bandera de la etica, que
parlaven de que altres opcions politiques habien pensat que
l'administració era el seu castell on podien fer tot i de tot i
les mans netes han de ser molt mes curosos que la resta.
Quants germans hi han a la Generalitat ? Nadals, Carods, Maragalls ?
Quants amics ?
Jo crec que un carrec de confiança s'ha de donar a una persona de
confiança i un germa ho es.
Si un te un carrec per raó de ser d'un partit determinat, i per tant
de mes confiança, no trobo fora de lloc ajudar economicament al
partit.
SI un te unes responsabilitats trobo normal que necesiti de gent de
confiança al seu voltant per delegar el que sigui.
Pero el que fa bandera de tot el contrari no pot fer-ho.
I si ho fa no pot dir ara que això es normal i es etic quant deia que
no ho era abans quant eren altres els que ho feien.
Fa anys, en epoques en que circulaben tranvies i no "Trams", circulava
un acudit:

Un alemany va venir a Barcelona per unes gestions.
Al tornar a casa seva li varen preguntar per la ciutat i va respondre:
-.Es una ciutat amb gent de poca educació
-.I per que ? - li van respondre.
-.Es que un senyor es va quedar enganxat per l'americana al tranvia i
tothom reia.
-.I tú que feies ?
-.Oh! jo era el que em vaig quedar enganxat amb l'americana al
tranvia.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net