Hola companys,
Primer donar les gracies als que m'han explicat com funciona la Mandriva
LiveCD, l'he provat hi m'ha funcionat be i no he tingut el problema que vaig
tenir amb Mandrivalinux 2006 que no em reconeixia la targeta gràfica, però ara
per ara continuo amb la Mandrivalinux 2005.
Ara em podeu dir-me com fer que funcioni Firefox l'he baixat i l'he
descomprimit a la carpeta /opt
amb    tar -xzvf firefox-1.5.0.1.tar.gz -C /opt/   i quant poso l'ordre
/opt/firefox/firefox &
que en teoria s'hauria d'executar, no ho fa, em podeu dir que cal fer, e
segurament m'he deixat alguna cosa.
Gracies
Joan