Bona tarda:

He vist les declaracions del Mariano (no es diu Morales de miracle) ... continua dient: -"He entrado preocupado y salgo mas preocupado".

Es el que li pertoca .. l'he vist "tocat" .... es juga molt, això no pot tirar endavant, no interessa ... si s'acaba ETA o te la percepció que potser es la seva tomba ... es el seu fi, ni per regidor de Muxia es podria presentar ...

Per tant ... avui mes que mai ... "he entrado preocupado y salgo mas preocupado", a qui vol enganyar?

No em sap greu la seva preocupació .... ni mica, mira per on m'alegro moltisim.

Això pot fracassar, ho repeteixo, sempre queden boixos .... recordem que al 23-F del 1981 hi va haver gent que va voler fer fracassar la democràcia ... de gent boja hi ja al tots els llocs .... hem de ser forts, molt, en aquest moments ... podem esperar un atemptat d'algú que no vol la pau ... compta !!!!

P.D: Des de Madrid he rebut una presentació on es recordava el atemptats de ETÀ ..... li he contestat: - quant vam accedir a la democràcia no es va reparar cap injustícia feta per un regim antidemocràtic i dictatorial (moltes mes víctimes que ara, tot i que cal quantificar-les, amb una hi ha prou) ... encara ara gent busca als seus avis o familiars .. - no van haver manifestacions, s'ens va dir que teniam que mirar endavant ... així ho vam fer, no hi havia mes remei, això o la dictadura .... amb tot el meu reconeixement a les víctimes, que 1.000 o 2.000 persones no han de dictar el full de ruta a 40.000.000 ... hem de mirar endavant ..... no vull ser la propera víctima ni la de ningú que estigui al meu voltant .. incloses la meva família del Internauta.

Abraçades a tot .... i de tot cor ... moltisima sort amb tot això ... _______________________________________________