Salut,

Ara no recordo aquestes paraules de les notícies, d'aquest migdia.

He vist les declaracions d'en "zapa" en directe i m'he fixat en la posada en escena de la trobada entre els dos, al començar la reunió.

Es evident que els fatxes del PP no se la troben. Me'ls imagino anant a pixar i havent de fer l'anomenada "canaleta" amb les mans, per no tacarse els pantalons. Aquesta imatge la feiem de joves, en terminiologia de muntanya, per quan feia molt de fred. Potser no és massa correcta, però em sembla que dona força idea d'una sensació de por.

Sí que em va cridar força l'atenció el dia després de l'anunci d'eta, que al parlament basc els del PP argumentaven que rés de rés, de rés...

Em va venir al cap una escena suposada -vull dir que ho imagino, no va succeïr -que jo sàpiga. O potser sí-:

Recordeu els més grans de la llista, les regles de càlcul ?

Servien essencialment per sumar logaritmes -hem sembla- En cosa de pocs anys, les calculadores electròniques les van escombrar del mapa i ara deus haver d'anar al museu per veure'n una.

Deu ser dels casos en que un producte va ser escombrat del mapa més rapidament.

M'imagino doncs el venedor de la fàbrica arribant consternat a l'oficina per dir que els clients no li passaven les comandes, que havien aparegut calculadores que feien millor la feina. I m'imagino el propietari de la fàbrica de les regles dient que no podia ser veritat, que feien un bon producte, que sempre s'havia venut bé, que havien invertit molt en aquell producte, etc. etc.

Me'ls imagino així, a hores d'ara, argumentant que ells anaven en una bona direcció.

Doncs aixó. I com m'en alegro.
Vinga, bona tarda
Joan Olivé i Mallafrè

----- Original Message ----- From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>