To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, March 31, 2006 3:48 PM
Subject: Re: [Internauta] Estatut 3.1

Benvolgut  Cabeson Loco:

Ens ha arribat aquest emiliu extraviat.
Si ens permet més un suggeriment que un consell, abans de votar aquest remake que molts anomenen "Estatutet", vagí vostè a la versió original Estatut 1.1 i miri com va anar tot plegat. Amb tot, entenc el seu neguit , segurament per edat, serà la seva ultima oportunitat de poder decidir una cosa tant important i que li afecta tota la vida. Recordi els millors moments: Pagar els impostos sense serveis, el doble cost empresarial que ha de suportar, els peatges a les autopistes, les vagues de metges, el col·lapse circulatori, sempre tenir que justificar qui és, no poder decidir realment ( tot ens conformàvem amb l'avortat Estatut 3.0).

atentament
The Marx Brothers
13 Percebe St.

http://paislliure.blogspot.com/
http://agendaofoutrage.blogspot.com//

En/na "Pere Castells" ha escrit:

Bon dia família. Aquesta carta va dirigida a la Elena Francis

Estimada senyora:

El Estatut de Setembre (versió 3.0) poc a poc arriba al seu fi a los madriles ... com ciutadà no tinc gens clar que votaria avui ... la recomanació d'uns la descarto (aquells que a la pregunta: - perquè hem de dir no? .. contesten - dons perquè no i prou !!!)

Em queden altres 4 possibilitats .. i dels 4 .. tres diuen si i un diu que no ... (de moment). ... no soc de cap partit polític i estic una mica descol·locat per això demano consell.

Per un cantó diria no, no es el que voldria ( però coincideix el mateix vot negatiu, tot i les diferències obvies amb els de "perque no i prou", i no em dona la gana coincidir, es el que volen). Per un altre cantó diria si ... potser es el màxim a que podem aspirar ... però no tots els que diuen "si" m'agraden ... no me'n fio ...

Ja veurem que faré quant toqui votar en referèndum el Estatut 3.1 .... estic fet un lio ... els escolto i tots tenen raó ...

que he de fer senyora?