L'Elena Francis m'ha respost:

Estimada amiga,

crec que estàs totalment confosa en els teus arguments. Si creus que aquest
estatut no és el que li convé a Catalunya has de votar NO.

Si l'estatut tira endavant, per molts vots en blanc o vots nuls o abstencions
que hi hagi,  tingues segur que ja no el canviaran. I no ho faran perquè ni
el vot en blanc, ni l'abstenció, ni el vot nul ni el "sí critic" signifiquen
NO.

Vosté volia aquest estatut? No? Doncs perquè no ho deia quan tocava, i no ara
que ja som els últims de la llista de comunitats autònomes? Això et diran
d'aquí a uns anys.

Si vols dir NO, digues NO. No te n'estiguis. Un NO a temps. Digues-los que la
xapuça que han fet no és prou bona. Digues-los que si el nostre estatut no
cap dins de la seva constitució, hauran de fer-ne una altra. De fet el PP ha
presentat 4 milions de signatures per canviar la constitució, no?

Ara per ara ja som molts els que direm NO. Així que oblidat dels quatre amb
els que no vols coincidir. Si no votes NO quan vols votar NO, el que passarà
és que els 4 amb els que no vols coincidir ens contaran a nosaltres dins la
seva llista. Però si votes NO quan vols dir NO, llavors SEREM NOSALTRES ELS
QUE CONTAREM ALS QUATRE QUE VOLEN DIR NO A LA NOSTRA LLISTA.

Que siguin ells els que no vulguin coincidir amb nosaltres!!!

Que siguin ells els que tinguin por que els equiparin amb els
independentistes!!!

Que siguin ells els que hagin de reprimir el seu despelgament mediatic per
evitar que surti un NO massa gran que els ofegui.

La millor manera de putejar al 10% que no t'agraden és evitant que es puguin
assignar el 15% de NOs ells solets, i donant-los només credit per 8 punts
dels 35-40% de NO's que aconseguim.

Elena Francis

A Divendres 31 Març 2006 13:03, "Pere Castells" va escriure: