Hola,

2006/5/4, Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED]:

Estic d'acord que ho pagui l'afeccionat i no la TV publica.  M'agrada veure un
partit, però més si és de tennis.  Aquest darrer fa temps que gairebé només
el paguem naltros; en obert s'emeten escorrialles.  No ho veig pas malament.

El problema que li veig és que per poder veure un partit pagant, prèviament has de contractar  un servei que potser no interesa. Si les tv públiques o privades en obert tinguéssin la manera de vendre'ls ho trobaria més correcte, però sigui com sigui suposa  " el.lititzar" les retransmisions d'esport d'alta competició (les de masses).

Salutacions