A Divendres 05 Maig 2006 19:40, Josep M Puig va escriure:
> Potser l'enredo massa :-))), però primer cal comprar el porc i després, si
> vols una part que consideres suculenta l'has de pagar a banda. Sincerament,
> jo al Digital+ no li treuria profit, i d'aqui que em tanqui l'opció de
> pagar per veure aquest o aquell partit.

Val!  Mai he comprat un partit i per això no ho pescava :) Tenc el paquet
total pel cinema i veure el tennis, però no jo: els nins, que al final m'hi
han afeccionat :)

A Sineu hi ha un bon club, bàsicament bons entrenadors.  Al final, això compta
més que el Federer i el Nadal i la TV, perquè és el que va arribar primer.

> L'esport de masses ja està el.lititzat, només cal comprovar els preus
> d'un partit de futbol o basquet en viu per veure que representen unes
> quantes entrades de teatre, i no cal que sigui un equip dels grans. Jo em
> referia a les retransmisions per tv, d'aqui les cometes.

Sí, el futbol de 1a divisió està passat de rosca.  Quan les pirates del Plus
estaven al seu moment, per PRISA hi havia molts nervis perquè el llistó està
altíssim.

Tot plegat és es pot fer prescindint de les estrelles si aquestes es passen.

Ens hauríem de posar d'acord per a moltes coses, al món de l'espectacle: des
de músics fins futbolistes passant per xiular quan al cinema ens insulten amb
aquells rètols abans de les pel·lícules. No es perdira l'essència, al
contrari, potser la sang nova ens sorprenia.

>  Respecte que som una societat prou rica, estadísticament sí, però la
> mitjana no representa a un grup de persones (no me la jugo amb el %) que
> amb prou feina arriben a finals de mes, en ells pensava quan deia
> "el.lititzar" les retransmisions.

Si entrem en estadístiques no em mullo gens ni mica: està estadísticament
comprovat que no reflecteixen la realitat :D

(Més que rics, a aquesta banda de món, som una societat rotlle nous rics.
Basta anar a Itàlia per a veure un runrun mediterrany més reposat.)

Som prou rics per a mantenir les aspiracions dels astres futbolístics, o no
haurien arribat on son. Partits cars a la TV, però molts els deuen comprar.
Els futbolistes no cobren això a Croàcia i també hi ha molta afecció i fan
grans partits.  Volia dir això, amb lo de rics.  L'essència es manté, si
volem, però ens ha pegat per pagar el luxe.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.