Hola,

El 19/06/06, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Som humans .... per molt que es digui la gent no es tonta, ni ara ni
abans .... deixant apart els que no van anar a votar (no sabem el vot) ...
hi van haver molts que ho vam fer i aix�� era senyal que volíem que s'ens
escoltés ... per tant la diferencia de vots entre el si i el no es important

Vull comentar que el fet de poder votar és un dret, no una obligació, i l'abstenció també mereix ser "escoltada". Deixant de banda el Partit de la Paranoia C onstant, la resta de partits hauria de fer una reflexió profunda de per què un percentatge proper al 50% de la ciutadania amb dret a vot a passat d'exercir-lo en un tema tant important com l'Estatut.

I no val fixar-se només en el dels NO, l'abstenció ha arribat a tots els partits. La meva opinió és que cada vegada més els polítics es distancien de la ciutadania, tret del dia que els hi toca anar a mercat. En les seves intervencions públiques l'interés principal es deixar per terra a un o varios partits, els quals contesten "l'agressió" i aquesta torna a ser contestada, etc, etc, etc.

Al final no es estrany que la gent acabi dient un ja s'ho faran, les seves preocupacions no són les meves.

Salutacions