Seperti kebanyakan manusia yang mengaku mengikut para salah, penulis ini juga terbuta mata, akibat ketaksuban kumpulan.

Semua di sini tahu yang memulakan tuduhan yang tidak ada asas ia lah Thtl.

----- Original Message -----
Sent: Tuesday, September 21, 2004 5:34 PM
Subject: [islah-net] Re: xxxx dah main personal attack

***********************
This e-mail was scanned by TM Net E-Mail Virus Shield.
***********-***********

kalau dah orang mula ngn personal attack pada kita dulu, apa salahnya
kita kenalkan orang itu siapa sebenarnya di alam realiti dan bagi orang2
umum menilai apa yg diperkatakan oleh orang itu...

nurul'ain

----Original Message Follows----
From: Ibn Aziz <[EMAIL PROTECTED]>

Salam

Lately, saya semakin tak faham dengan tingkah laku 'tokoh hadis' seperti
THTL. Terus terang pada asalnya dulu saya kagum dengan keilmuannya dalam
bidang fiqh, tetapi sejak akhir ini beliau tidak lagi constant, tak stabil
dalam berhujjah. Kepercayaan saya kepadanya merosot. Misalnya seperti hujjah
dibawah, pada mulanya dia menjaja nama sdr khadaied, kemudian bila disanggah
oleh sdr khadaied beliau menarik masuk penama-penama baru bagi mengalih isu.
Saya rasa THTL yang saya kenal dulu melalui al-ahkam telah berubah menjadi
bodoh dan bacul dalam menegakkan kebenaran. Banyak hujjah beliau kini
cenderung kearah serangan peribadi daripada berhujjah secara ilmiah. Apa
yang merunsingkannya ? Allah Maha Mengetahui. Kredibilitinya dimata saya
adalah SIFAR.

Saya kecewa dengan sikapnya sebagai muslim. Maaf, jika terguris.
Wsl