Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]På vegne af Niels
Bosworth
Sendt: 9. maj 2002 00:25
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: [Kbhkol] Udflugt til NTI 2002

Hej $kbhkol

Som mange af jer sikkert ved bliver der igen i år afholdt NTI (Netværk,
telecom, internet) messe i Bella Center.
Sidste år var vi en lille delegation fra KBHKol derude og vi havde en
ganske hyggelig dag. Derfor vil vi prøve at gentage sucessen igen i år.

Messen foregår 14. til 16. maj 9.30 - 17.00 og er GRATIS hvis man
foretager en forhåndstilmelding på http://www.nti-expo.dk

Indtil videre er vi nogen der mødes på messen onsdag d.15 kl. 12.45.
Hvis man gerne vil have lidt mere tid på messen kan man jo tage derud
tidligere og så støde til gruppen når vi kommer.
Hvis ikke man har mulighed for at være med dén dag, men regner med at tage
derud en anden dag og synes at det kunne være morsomt at have nogle
med-kbhkol'ere som selskab er man jo også velkommen til at koordinere det
via listen her.

For at jeg kan vide hvem jeg skal kigge efter på messen ville det være
smart med tilmelding til mig på adressen [EMAIL PROTECTED] eller
tlf: 22 98 55 67.

Vi ses på NTI.

Venlig hilsen
Niels Bosworth
Næstformand
--
"I have no interest in football.  I can read books without my lips
moving.