Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]På vegne af Niels
Bosworth
Sendt: 10. maj 2002 00:17
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: SV: [Kbhkol] Udflugt til NTI 2002

On Thu, 9 May 2002, Anders Feerup wrote:
> Det er ikke gratis at komme ind, det er KUN gratis at forhåndstilmelde
> sig!!!

Ja, men hvis man forhåndstilmelder sig får man et adgangskort til
messen... Det vil sige at man ikke skal købe billet!
Er det i praksis ikke det samme som at det er gratis at komme ind hvis man
forhåndstilmelder sig?

Niels Bosworth

--
"I have no interest in football.  I can read books without my lips
moving.