On Fri, 10 May 2002, Anders Feerup wrote:
> Jeg er ikke sikker, men læg mærke til spørgsmålet om Faktureringsadresse og
> billetnummer. Jeg tror at de sender en regning. Hvis man da får noget
> tilsendt, uden at angive billetnummer.

Faktureringsadressen skal bruges hvis man tilmelder sig kurser og andet
godt som koster penge. Jeg har allerede modtaget mine billetter til messen
og har ingen regning fået. Det var også sådan sidste år. Det er ikke
nødvendigt at udfylde fx. feltet med billetnummer. Kun de felter der står
"*" ud for.

På http://www.nti-expo.dk/ står der:
"Gratis online registrering: Besøg NTI 2002 - online registrér dig her på
siden og få tilsendt dit gratis indgangsbadge."

Det burde være klart at det er gratis hvis man ikke tilmelder sig
seminarer der koster.

Vi ses derude :-)

Niels Bosworth

--
"I have no interest in football.  I can read books without my lips
moving.