From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Behalf Of Jaroslav Kortus
Sent: Friday, January 26, 2007 9:03 PM
To: konference@java.cz
Subject: jak spustit externi aplikaci

Dobrý den,
chtěl bych z Java EE aplikace generovat komplet smlouvu připravenou pro
tisk. Smlouva může a obsahuje některá složitější formátování, jako tabulky,
víceúrovňová číslování, poznámky pod čarou, indexy. Cokoliv ve smlouvě by
mělo být možné změnit školeným uživatelem bez zásahu do zdrojového kódu j2ee
aplikace, například na úrovni změny šablony (přidání smluvní podmínky..).
Doporučili byste mi JasperReports, nebo znáte jiný, lepší způsob (třeba
generovat zdrojový kód pro LaTeX nebo Docbook). Děkuji, nemám zatím žádné
zkušenosti, tak budu vděčný za každý námět.

Jaroslav Kortus

Odpovedet emailem