jj, s tímhle souhlas. Žel se mi dělá mnohem jednodušeji s OOO pomocí VBasicu
a automation než z Javy ;-(

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Behalf Of Pavel Kubal
Sent: Monday, January 29, 2007 2:18 PM
To: Java
Subject: Re: jak spustit externi aplikaci (alias jak generovat smlouvy)

Tak s timhle mam prakticke zkusenosti.

Parsovat to XML je celkem problem, protoze je hodne komplexni.

Na druhou stranu ta podpora primo z javy je horor mozna jeste vetsi. Ta
dokumentace je psana stylem, aby to cloveka spis zmatlo a odradilo. Pokud se
tim skutecne prokousete, tak zjistite, ze spousta dulezitych veci neni
vysvetlena. A navic ta instalace OpenOffice se muze jevit jako problem.
Pokud vim, tak nestaci mit pouze jar knihovny z OO SDK.

Mam malinky example jak cist data z odt souboru a zapis do ods souboru.
Kdyby o to mel nekdo zajem, tak muzu poslat.

P.