Dobrý den,

Ukládat *class či libovolné projektové soubory do SVN se ukázalo jako
nešťastné. Stala se i taková kuriozita, že jsem měnil strukturu podprojektu
v SVN a smazal build.xml a nbprivate složku, což ve výsledku kolegovi
uprostřed práce po zadání "svn update" vypnulo rozdělaný projekt z IDE ;)

Nevím, jak máte u vás IDE specificky nastavené, ale mně stačí nainstalovat
NetBeans, nastavit číslování řádků, indentaci a případně přidat Maven
plugin. Nic víc. Tohle řeší jednoduchý popis ve firemní wiki. - další
výhodou Mavenu skutečně je, že nemáte na disku padesátkrát každou knihovnu,
ale hlavně, otevřením pom.xml přes Open Project se vám vše nastaví, aniž by
jste musel cokoliv ručně konfigurovat v dialogu pro vytvoření projektu. Při
změně tohoto pom.xml se pak projekt automaticky rekonfiguruje.

Josef Petrák, Java vývojář
FOAF:    http://jspetrak.zapisky.info/profile.rdf
E-mail:  [EMAIL PROTECTED]
Jabber:  [EMAIL PROTECTED]