Ja jsem si puvodne myslel, ze nebudeme take ukladat projektove soubory
do SVN, ale bohuzel se tomu pravdepodobne nevyhneme v pripade UI
developmentu. Mame celkem slozity deployment model, takze krome
zakladni konfigurace projektu (classpath atd.), kterou poskytne Maven,
potrebujeme jemnejsi nastaveni co se kam ma kopirovat a to na ulozeni
daneho souboru (manualne volat cokoliv na synchronizaci). Jako
nejlepesi napad mi prijde drzet ty projektove soubory uplne nekde
bokem.

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */