Zdravim,

rad bych se zacal vice venovat programovani v Java. Do ted (cca 8 let) jsem programoval spise pro sve potreby nebo par veci pro zakazniky, a to prevazne v shellu, php a perlu, vse na Linuxu. Rad bych pronikl vice do taju OOP a Javy.

Nainstaloval jsem si NetBeans 6.0 a byl jsem nadseny tim, co dnes se da vse jednoduse vytvorit v tomto prostredi. Do ted jsem vse delal ve VI editoru, coz asi neni uplne to prave orechove pro vyvoj slozitejsich aplikaci, po kterych je poptavka od zakazniku. Zpusobu jak zacit je asi mnoho, rad bych zacal od spravneho konce. Proto nez se pustim do studie a zkouseni, rozhodl jsem se touto cestou polozit dotaz, zda byste mi neporadili, jakou literaturu pouzit do zacatku. Java jaka je dnes a jaka byla pred lety, citim velkou zmenu. A to v ruznych nastrojich, standardech, atd. Pripada mi, ze je velke mnozstvi veci hotovych a uz jen se vyznat v techto hotovych komponentech je problem a cela veda. Rad bych se celkove zorientoval take v pojmech.

Prosim poradte, budu Vam vdecny.

Preji pekne svatky!
Michal Kolesar
777997619