Ahoj,

S tym GWT je to zlozitejsie, lebo GWT nie je framework ale toolkit.

ano, to je hluboká pravda, a proto si myslím, že v téhle diskusi je lehoučce
off topic :-) Tohle by si měli uvědomit všichni, kteří o GWT uvažují -- GWT
dá člověku spoustu možností, o kterých by se mu jinak ani nesnilo, ale taky
zodpovědnost. Rozhodně vás nevede za ručičku, jako normální frameworky.

> GWT riesi iba komponenty pre zobrazovanie a ich model a par veci okolo. Ked
> v tom clovek chce nieco webove, tak ku GWT podla mna je potrebny nejaky
> dalsi framework. Mna celkom zaujal ExtGWT, ale ten je momentalne naskodu
> plateny. Celkom ma zaujima, ze ci ste to s niecim integrovali?

Ani ne. Možná to vyplynulo z toho, co jsem napsal, ale nejsem moc spokojený
s tím, co jsme vyrobili -- na druhou stranu jsme s tím začínali v době GWT
1.4, krátce poté, co bylo GWT konečně final, a ta aplikace je poměrně malá
(asi čtyři nebo pět obrazovek), takže se to dá zvládnout. S potřebou toho
frameworku souhlasím -- jistý základ dává právě ta přednáška Raye Ryana a na
základě ní vzniknuvší mvp4g (http://code.google.com/p/mvp4g/).

> Chcel by som sa tiez opytat, ze ci v GWT  pouzivate prechody medzi
> strankami , t.j. take klasicke redirecty a ci to nesposobuje problemi s
> dlhym loadovanim js kniznic na klientovi?

Nepoužíváme, je to stavová klientská aplikace -- ale většinu stavu se
snažíme držet si v URL (HistoryToken).

Ale před časem jsem přemýšlel, zda by se dalo GWT zneužít k naprogramování
"pouhé" knihovny javascriptových komponent, které by se daly používat z
klasického kódu v javascriptu, a došel jsem k tomu, že by to nejspíš šlo a
že by to, kdyby tomu někdo chtěl věnovat dostatek času, mohlo být velmi
zajímavé. GWT exporter by v tom mohl pomoci (
http://code.google.com/p/gwt-exporter/).

> Ak viete o nejakych klasickych webovych aplikaciach napisanych v GWT, ktore
> by som si mohol ako pouzivatel pozret, tak budem vdacny za link.

No, Google to poslední dobou docela používá, třeba klient Google Wave :-)
nebo nové AdWords. Taky jsem zaslechl, že v RedHatu to hodlají používat (
http://www.redhat.com/about/news/prarchive/2008/google_and_jboss.html), ale
v jakém je to stavu netuším. Nějaké další věci se dají dohledat na webu, ale
nemám pocit, že by GWT bylo nějakou masovou záležitostí (nebo se s tím lidi
moc nechlubí).

LT

> Ladislav Thon  wrote / napísal(a):
>
>  Ahoj,