> On mezi nami takove treba getPolozkyFaktury() nebo getPacient() mi docela
> solidne tha usi ;-)

> Osobne pisu zasadne vzdycky vsechno anglicky a o i kdyz pisu neco pro sebe.

Ono u nás tahá lidi za uši leccos. Američané si klidně dovolí pojmenovat
programovou konstrukci "fazole" (bean), ale když to udělá někdo u nás, tak se z
toho může 80 % programátorů podělat.

> Pamatujte take, ze nikdy nevite, kdo vas koupi/kdy to budete chtit
> opensourcovat...

> Anglictina je sazka na jistotu.

Souhlasím.  Já sice píšu své učebnice s českými identifikátory, ale je to
proto, že je čtou většinou začátečníci, kteří mají s angličtinou problémy.
Nutit je zvládat dvě věci najednou nepovažuji za moudré.

Jakmile je ale člověk zkušenější a píše programy pro praxi, měl by zůstat u
angličtiny (leda by psal takové břečky, u nichž by balo lepší, aby je nikdo
nečetl). Nikdy nevíte, kdy se budete chtít o programu pobavit s někým, kdo není
místní.

Mně osobně také vadí, že musím mít své programy ve dvou jazykových mutacích -
jednu pro naše studenty a druhou pro zbytek světa.

Odpovedet emailem