Jeste k tematu: doporucuji git a knihu
http://pragprog.com/titles/tsgit/pragmatic-version-control-using-git .
200 stran a znate 95% funkcionality. Knihu 'Pro Git' pouzivat jen jako
referenci, sice hezky prelozena, zadara, ale moc dlouha a zbytecne
podrobna pro zacatek. Podporou IDE se netrapte, pouzivejte git z
prikazove radky. Nejlepsi skola, znalosti, pak udelate vse jednoduse.
Nebrzdi to.

Subversion dnes uz nebrat, blbe vetveni, tezke mergovani, ale porad je
to lepsi, nez CVS, ktere je uz po smrti.

Jirka Hradil

Odpovedet emailem