Ahoj

v podstate ides na to dobre. Alfresco je DMS aj uzivatelskym rozhranim. Ked ho nainstalujes a prepojis so svojou aplikaciou tam mas vystarane. Jackrabbit je len repository to znamena, ze nema uzivatelske rozhranie, okrem par generickych JCR browserov/editorov. Takze UI si musis urobit sam. Hodi sa to vtedy, ked chces ukladat data s vlastnostami XML dokumentov. JCR interface sa velmi podoba DOMu.

Za istych okolnosti sa da tiez uvazovat nad Liferay - ma zabudovane take light DMS a obstojne CMS.

Rasto