From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On
Behalf Of Rastislav Rehak
Sent: Sunday, February 20, 2011 8:16 PM
To: Java
Subject: Re: DMS modul pro zabudování do aplikace

Ahoj

v podstate ides na to dobre. Alfresco je DMS aj uzivatelskym rozhranim.
Ked ho nainstalujes a prepojis so svojou aplikaciou  tam mas vystarane.
Jackrabbit je len repository to znamena, ze nema uzivatelske rozhranie,
okrem par generickych JCR browserov/editorov. Takze UI si musis urobit
sam. Hodi sa to vtedy, ked chces ukladat data s vlastnostami XML
dokumentov. JCR interface sa velmi podoba DOMu.

Za istych okolnosti sa da tiez uvazovat nad Liferay - ma zabudovane take
light DMS a obstojne CMS.

Rasto

Odpovedet emailem