Přistupovat bude pouze přes moji aplikaci.
S Alfrescem mám problém v tom, že je to full ECM. Moje představa 3rd party
DMS pluginu je jeden či několik JAR knihoven, kterým pomocí XML (nepo jinéh
konfiguráku) řeknu, jaký mají použít existující datasource stávajícího
aplikačního serveru a stávající databáze, kde má ukládat soubory (adresář -
cesta nebo databáze) a podobně.

Kdybych použil Alfresco, tak si vedle stávajícího AS budu instalovat ještě
samostatný Tomcat (který jinak nepoužívám a bude mi brát další systémové
zdroje) a mysql databázi (kterou také nepoužívám a bude mi brát další
systémové zdroje). Alternativně, budu trávit čas tím, že se budu snažit
alfresco rozchodit v prostředí stávajícího aplikačního serveru a případně
řešit konflikty verzí knihoven.

Takže, co hledám je DMS ve formě konfigurovatelných knihoven, ne samostatně
fungující systém. Je-li takový, prosím o hodnocení, máte-li si ním
zkušenosti. V opačném případě budem pro mě jednodušší si funkcionalitu
naimplementovat

Díky, Jirka

Odpovedet emailem