Nevím, co se stalo a zda je nějaká oficiální náhrada.  Mohu ale doporučit
knihovnu s podobným zaměřením, která je podle mne lepší :-) JGoodies Data
Binding: http://www.jgoodies.com/downloads/libraries.html. Ovšem jeho autor
se myslím také podílel na JSR 295, tak je otázka, zda bude pokračovat vývoj
alespoň téhle knihovny.

S pozdravem

Filip Jirsák

Odpovedet emailem