On 06/16/2011 11:49 PM, Oto Buchta wrote:
Dne 16. června 2011 14:03 Pecinovský Rudolf <rudolf.pecinov...@i.cz <mailto:rudolf.pecinov...@i.cz>> napsal(a):

    Na některých školách prosazují pro úvodní kurzy Python, ale já se
    domnívám, že to, že v jazyku napíšete jednodušší Hello World a
    snadněji v něm inicializujete seznam, z něj ještě nedělá vhodnější
    jazyk pro výuku.

    Dynamické jazyky by se podle mne měly učit až poté, co už má
    student-programátor něco za sebou a umí se dobrovolně ukáznit,
    protože jinak mu mohou připravit šeredná překvapení.

Vím, že je to už malinko od tématu, ale vidím, že je tady dost vyučujících, tak jsem se chtěl zeptat, jestli jste uvažovali či dokonce slyšeli, že se někde začíná s výukou programování pomocí Perlu 5. Mě to pro prvotní algořiťmizaci díky jeho slovutné jazykomalebnosti přijde jako nejideálnější nástroj. Ale možná se šeredně pletu.
--
Oto 'tapik' Buchta, ta...@buchtovi.cz <mailto:ta...@buchtovi.cz>, http://tapikuv.blogspot.com
No nevim (nevyucuji), mi na perlu vadi prave to ze 1 vec ma jit udelat vice zpusoby tj obligatny print/say.....

Odpovedet emailem