Dne 16. června 2011 14:03 Pecinovský Rudolf <rudolf.pecinov...@i.cz>napsal(a):

> Na některých školách prosazují pro úvodní kurzy Python, ale já se domnívám,
> že to, že v jazyku napíšete jednodušší Hello World a snadněji v něm
> inicializujete seznam, z něj ještě nedělá vhodnější jazyk pro výuku.
>
> Dynamické jazyky by se podle mne měly učit až poté, co už má
> student-programátor něco za sebou a umí se dobrovolně ukáznit, protože jinak
> mu mohou připravit šeredná překvapení.

Vím, že je to už malinko od tématu, ale vidím, že je tady dost vyučujících,
tak jsem se chtěl zeptat, jestli jste uvažovali či dokonce slyšeli, že se
někde začíná s výukou programování pomocí Perlu 5. Mě to pro prvotní
algořiťmizaci díky jeho slovutné jazykomalebnosti přijde jako nejideálnější
nástroj. Ale možná se šeredně pletu.
--
Oto 'tapik' Buchta, ta...@buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com

Odpovedet emailem