Viete mi niekto povedat preco konecne nedaju do javy z dovodu sprehladnenia
kodu praca s property ako napr. v c# - velmi to sprehladni kod(namiesto kopy
balastu gettrov a settrov). Videl som projekt lombok ktory riesi tento
problem anotaciami, ale asi vhodnejsie je zaviest klucove slovo do jazyka.
(Btw mozno by to bolo vhodne sa spytat na czjugu o java7 kedze tam budu
ludkovia z oraclu. Ozaj by ma zaujimali argumenty preco to tam konecne
nedaju)

  V .nete inovuju dost casto, a ten jazyk je momentalne mile pred javou, a
tiez chystanou javou 7(v ktorej su podla mna "kozmeticke upravy", ktore
vecsine developerom v podstate nijak nezjednodusia pracu). Myslim ze by bolo
vhodne aby oracle nezaspal navavrinoch a java8 bola konecne konkurencie
schopny jazyk(je CO NAJSKOR NUTNY radikalny zasah do jazyka) a vzala si z
roznych jazykov to dobre (napr. clojures, type inference, property, mozno
delegaty..), ak neurobia RADIKALNE INOVACIE tak .net a pripadne dalsie
jazyky nad JVM(scala,groovy..),ruby,python javu zruinuju(co sa deje
momentalne) a java bude URCITE cobolom v korporaciach.

Odpovedet emailem