Ahoj,
pracuji jako architekt na MyMight IoT Middleware a není mi úplně jasné co
přesně hledáš.
IoT Middlewre je SW vrstva, která tě odstíní od HW, takže s ní můžeš většinou
komunikovat přes RESTful API a u některých i přes MQTT.
Takže pokud máš v řešení IoT Middleware, zjisti si jaké má API a máš to jasně
dané.

Vláďa

Odpovedet emailem