Ahoj Vláďa,

vďaka za reakciu. Presne ako píšeš - middleware ma odtieni od HW a ja
chcem komunikovať z web aplikácie len s ním. Tento protokol medzi mnou a
middleware zatiaľ nie je určený a je možné tam dať čokoľvek. Keďže
middleware bude zbierať data z IoT zariadení a posielať ich mne, je
zbytočné vymýšľať nový protokol, takže chcem využiť už existujúci,
asynchrónny, nejaký messaging-ový, ktorý zvládne obmedzený HW na ktorom
beží middleware.

Druhá požiadavka je aby web aplikácia cez RPC volala middleware - či už
REST, alebo využiť napr. volanie RPC cez AMQP, alebo Jabber-RPC cez
XMPP.

Takže to, čo hľadám je - aký protokol zvoliť medzi web aplikáciou a
middleware.

Ahoj,

Rasťo.

Ing. Rastislav Siekel
SIERA, s.r.o., Bôrická Cesta 95, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <sie...@siera.sk>
Mobil : 0905 340 020

Odpovedet emailem