Ahoj Vláďa,

tak to som asi použil nesprávny pojem - myslel som, že keď je to
priemyselné PC medzi IoT zariadeniami a mojou aplikáciou, tak je to
"middleware". Zrejme je lepší pojem "Gateway".

Áno MQTT je nenáročný aj implementácií je dosť, ale neviem, aké sú
praktické skúsenosti s tou implementáciou v Spring-u, alebo s inou.

Použil si ho v praxi? Ktorú knižnicu? Boli tam nejaké problémy, alebo
všetko išlo podľa dokumentácie?

Vďaka,

Rasťo.

Ing. Rastislav Siekel
SIERA, s.r.o., Bôrická Cesta 95, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <sie...@siera.sk>
Mobil : 0905 340 020

Odpovedet emailem