Beste Ton,

jouw kritiek op L8 begrijp ik en op bepaalde punten kan ik die ook delen.
Dat neemt niet weg, dat we toch proberen er iets goeds van te maken. Zoals
je wel hebt gemerkt heeft "Amerika" niet altijd begrip voor onze wensen, en
nemen wij ook zelf wel eens initiatieven. Maar voor wat het programma en
het debuggen betreft zijn we natuurlijk helemaal van hen afhankelijk. Ze
hebben nog veel te doen!

Intussen lijkt het mij een goed idee om, los daarvan, gebruik te maken van
interviewrapporten, die in principe helemaal los
staan
van het programma. Ongeacht welk programma je gebruikt kan het, voor iemand
die iets van een familielid wil weten, handig zijn om een leidraad te
hebben wanneer je hem of haar gaat interviewen. Als er genoeg mensen zijn
die dat met mij eens zijn, wil ik proberen daar een goed stel vragen in
voor ons relevante
ategoriën voor te maken. Is er geen belangstelling? Ook goed;
 jammer dan.

met even hartelijke groet, Theo

Antwoord per e-mail aan