Met een Gedcom kan je inderdaad "terug" naar L7. Ik hen net een test
gedaan met het sample bestand van V8 via Gedcom voor Legacy over te
zetten naar V7. Dat gaat goed. Wat niet wil zeggen dat dat betekent dat
met zekerheid alle informatie ook over zal komen. Waarschijnlijk is er
een probleem met specifieke V8 gegevens, die onbekend zijn in V7.

Normaal is het zo dat bij invoer via Gedcom gegevens uit onbekende
"tags" in het notitieveld worden gezet.

Je zou eens kunnen kijken met een deel van je bestand wat er gebeurt.

Bert

Irma Lommen - Salden schreef op 7-2-2014 14:37:

> Hallo allemaal,
>
> Ik ben het in zoverre met Theo eens dat de interview lijst aangepast
> moet worden naar Nederlandse ‘maatstaven’.
>
> Ik kan me goed voorstellen dat men in andere landen misschien ook
> behoefte heeft aan een andere vraagstelling bij een interview.
>
> Voor de Nederlandse vertalers is dit weer extra werk wat ik zeer kan
> waarderen!
>
> (weet zelf op het moment geen vraag die ik extra zou willen stellen
> omdat ik dit onderdeel nog nooit gebruikt heb)
>
> Waar ik wel grote problemen mee heb is de grote instabiliteit van Legacy8.

> [...]

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast!
Antivirus-bescherming actief is.