Eef
HEB je Legacy ook opgestart als administrator!?

Groetjes
Irma
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "e.janssen93 e.janssen93"
<e.jansse...@upcmail.nl> Datum: 23-10-17  18:12  (GMT+01:00) Aan: Gebruikers
Legacy <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: [Legacy-Nederlands]
Legacy9 werkt niet
Beste Theo,
Ook dat heb ik al een keer gedaan maar dat werkt ook niet.
mvg Eef

22-10-2017 11:56Theo ZeldersAan Dutch User ListBeste Eef,Probeer in elk geval
het Sample bestand dat standaard wordt meegeïnstalleerd. Als dat werkt is de
installatie van L9 in elk geval gelukt, en moet de fout zitten in het L8
bestand. Mocht het sample bestand niet werken, dan zou ik Legacy9 opnieuw
installeren want dan zit er en fout in.Theo

Op 21 oktober 2017 om 18:42 schreef e.janssen93 e.janssen93 <