Ok. Dan is er misschien maar een oplossing.....Legacy 8 en 9 deïnstallerenen,
computer afsluiten en daarna 9 opnieuw installeren waarbij je het programma op
C moet laten staan en de data in de folder documenten.
Er zit in de programmamap van Legacy een uninstall file.
Veel succes!

Groetjes
Irma
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "e.janssen93 e.janssen93"
<e.jansse...@upcmail.nl> Datum: 24-10-17  19:15  (GMT+01:00) Aan: Gebruikers
Legacy <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: [Legacy-Nederlands]
Legacy9 werkt niet
Beste Irma,

Ik start altijd op als administrator, en ik weet gewoon niet wat ik nog meer
kan doen.
Ook de support afdeling van Legacy heb ik het probleem voorgelegd, en zij
reageren op de Error 53.
Hun oplossing werkte ook niet.

mvg Eef

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt nietE-mail van Theo Zelders:
[Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet15:41Theo Zelders via Legacy-Nederlands
Aan Dutch User List
Op ma 23 okt. 2017 om 19:01 schreef Irma Lommen – Salden < irmalom...@home.nl >
Eef
HEB je Legacy ook opgestart als administrator!?

e.jansse...@upcmail.nl >Datum: 23-10-17 18:12 (GMT+01:00)Aan: Gebruikers Legacy
< legacy-nederlands@legacyusers.com >Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Legacy9
werkt niet
Beste Theo,
Ook dat heb ik al een keer gedaan maar dat werkt ook niet.
mvg Eef
Beste eef,Werkt het sample bestand wel? Zo nee, dan is de installatie fout
gegaan. Het zou ook kunnen liggen aan het feit dat L9 op de D-schijf is
geinstalleerd. Verwijder je installatie, en probeer het opnieuw op de C-schijf.
Legacy maakt namelijk gebruik van je gebruikers map die daar op staat.Theo
22-10-2017 11:56 Theo ZeldersAan Dutch User ListBeste Eef,Probeer in elk geval
het Sample bestand dat standaard wordt meegeïnstalleerd. Als dat werkt is de
installatie van L9 in elk geval gelukt, en moet de fout zitten in het L8
bestand. Mocht het sample bestand niet werken, dan zou ik Legacy9 opnieuw
installeren want dan zit er en fout in.Theo

Op 21 oktober 2017 om 18:42 schreef e.janssen93 e.janssen93 <