Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor de te tonen personen goed staat.

Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen in de zoeklijst', 'Focusgroeprecords', 'Personen met label:', of 'Personen met een hashtag:' verzeker jezelf er dan van dat er inderdaad personen geselecteerd zijn.

Groeten,

Kees