LS,

Ondertussen L-9 geinstalleerd en die doet ook niets op mijn PC.
Dit betekent een voorlopig einde van mijn genealogie.

Griet,
--

Dirk JW Detmar

phone: +55 68 981254397
address: R. Lincoln F. Guimarães, 120
                 Cond. São Cristovão Park, blc. Orquídea, apt. 203
                 Santa Isabel, CEP: 64053-240
                 Teresina, Piauí, Brasil

web: djw-detmar.nl/wordpress <http://djw-detmar.nl/wordpress>
email: dirk.det...@djw-detmar.nl <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>

Dirk JW Detmar <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>
5 december 2017 07:34
Hallo allemaal,

De laatste paar commentaren spreken mij wel aan.
Inderdaad, sinds de laatste update van Windows 10 werkt mijn legacy 8.0 niet meer. Zelfs niet in compatible mode. Legacy kan me niet helpen. De oplossing voor het probleem moet bij Microsoft gevonden worden.

Ik denk zelf in "Windows Defender".

Groet,

N.M.Verweij <mailto:n.m.verw...@online.nl>
4 december 2017 16:25

Hi Wim,

Na de laatste upgrade van Windows had ik ook problemen met Legacy 9.

Ik kreeg geen hints meer binnen.

Na een paar dagen op het laatst Legacy in comptabiliteit Windows 8 gestart en daarna waren de problemen over.

Hiervan is het support team van Legacy hoofdkantoor op de hoogte en men zou dit verder onderzoeken.

Misschien dat je dit eens kan proberen.

Nico