Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Wim Foederer
Verzonden: maandag 4 december 2017 19:28
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Beste mensen,

Ben toch te voorbarig geweest het heeft inderdaad een keer gewerkt en het
blijkt ook nog dat het geld voor Gezinslijst als Archief-ID's.

Is het waarschijnlijk toch een structurele fout in legacy 9.

Nadat ik legacy 9 Versie 9.0.0.198 op nieuw heb gedownload en opnieuw had
geïnstalleerd ging het een keer goed bij de volgende poging ging heet weer fout
met als resultaat 1 blanco pagina.

Mogelijk heeft het te maken met Windows 10 Pro versie 1709.

Bij testen op een pc met Windows 10 home versie 1703 werkt het wel.

Beide zijn 64 bit

Zijn er mensen met de zelfde ervaring?

Groeten,

Wim