Beste legacy gebruikers. Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn
familiebestanden. Ik gebruik versie 9.0 de luxe. Inmiddels heb ik twee
corrupte databases, waarvan de koppeling met de parents verdwenen is. heb
al teruggegrepen naar oudere versies van deze bestanden. Die openen dan wel
weer gewoon, maar ook die lopen uiteindelijk weer vast.

Ik probeer nu  in een dubbelvenster, de inhoud van een oude backup
handmatig over te nemen in een nieuw familiebestand. Een vervelende klus.
Legacy heeft hier kennelijk moeite mee, het programma reageert uiterst
traag en loopt uiteindelijk vast, waardoor ik eerst moet afsluiten en weer
opnieuw moet opstarten.
In versie 8 had ik in het verleden bijna nooit problemen.
Ik heb een van de databases ook al naar support in de US gestuurd, maar
daar konden ze ook niet meer doen.

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden in 9.0?

Met vriendelijke groet,

Sigrid de Grave