Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Bert van Kootwijk
Verzonden: zondag 14 april 2019 16:22
Aan: Dutch User List; Sigrid de Grave
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] traag

In elke versie zijn er wel eens wat probleempjes geweest. Maar nooit
iets wat lijkt op wat je beschrijft. Ik gebruik V9 vanaf het begin met
een database met meer dan  120000 personen. Zonder enig probleem.

Als je wilt mag je je database wel eens opsturen. Dan ook graag precies
aangeven wat het probleem is bij welke personen.

Bert

.Op 14-4-2019 om 14:15 schreef Sigrid de Grave:
> Beste legacy gebruikers. Ik heb de laatste tijd veel problemen met
> mijn familiebestanden. Ik gebruik versie 9.0 de luxe. Inmiddels heb ik
> twee corrupte databases, waarvan de koppeling met de parents verdwenen
> is. heb al teruggegrepen naar oudere versies van deze bestanden. Die
> openen dan wel weer gewoon, maar ook die lopen uiteindelijk weer vast.
>
> Ik probeer nu  in een dubbelvenster, de inhoud van een oude backup
> handmatig over te nemen in een nieuw familiebestand. Een vervelende
> klus. Legacy heeft hier kennelijk moeite mee, het programma reageert
> [...]

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.