Hi Sigrid,

Ik gebruik Legacy 9 al sinds deze versie uitkwam maar ben zulke problemen
(gelukkig) nog nooit tegengekomen.

Misschien domme vraag maar heb je al eens controleer/repareer on ‘onderhoud’
laten lopen?

Ik heb mijn data bijv. in de volgende map staan
C:\Users\Irma\Documents\Legacy Family Tree\Data\

En ook voor de media een map

Probeer gewoon mee te denken en ik hoop echt dat je probleem opgelost wordt.

Irma

Irma Lommen – Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

 <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl