Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Piet Burgsteyn
Verzonden: maandag 8 maart 2021 16:09
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Update 9.0.0.384

Nou het komt er eigenlijk op neer dat ze het gewijzigd hebben i.v.m. fouten in
de aanmaak van een gedcom-bestand.

Je mag geen – of / hebben aan het begin van een (datum) jaar. Je moet een
kwalificatie gebruiken. Als je een datum bereik wil gebruiken moet dat zijn met
“tussen” of “van tot”.

Ik denk echter dat er wel een oplossing hiervoor is, alleen moet ik dat nog
uitproberen en testen.

Je hoort.

Gr. Piet