Evet denedim.  hatta birkaç başka kod daha ekleyerek decode ettim ama olmadı.
Türkçe karakterler problemsiz geldi ama rusça karakterler problemli geldi.
Belki kodlarımda bir yer ile çakışıyordur sonra kontrol ederim.

--- 15/10/09 Per tarihinde Nuri Akman <nuri.ak...@hazine.gov.tr> şöyle yazıyor:

Kimden: Nuri Akman <nuri.ak...@hazine.gov.tr>
Konu: [Linux-programlama] Re: !!! Yan:  php setcookie türkçe karakter problemi
Kime: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme"
<linux-programlama@liste.linux.org.tr>
Tarihi: 15 Ekim 2009 Perşembe, 11:43

urlencode() / urdecode() komutları ile cookie değerini yazdırmayı
denediniz mi?

Selamlar....

Guychmyrat Amanmyradov yazmış:

        Normal yollarla olmuyor.

        Since
cookies are transfered as HTTP Headers they are confined to the
US-ASCII character set. Other characters will be lost or mangeled.
Cookies are typically set and read by the same server, so a custom
scheme for escaping non-ASCII characters can be used, for instance the
well-established URL encoding scheme. If cookies are used to transfer
data between server and client both parties must agree on the escaping
scheme used in a custom way. The HttpClient cookie implementation
provides no special means to handle non-ASCII characters nor does it
issue warnings.

        Hashleyerek yapılabiliyor denildi. denedim ama olmadı.
Özellikle rusça karakterlerde patladı. Boş zamanın tekrar detaylı
deniycem. Başarırsam yazıyı güncellerim.

--- 14/10/09 Çar tarihinde Guychmyrat Amanmyradov <guychmy...@yahoo.com.tr>
şöyle yazıyor: